اخبار بازی

امسال خبری از PlayStation Experience نیست

امسال خبری از PlayStation Experience نیست

وی جی مگ: امسال خبری از PlayStation Experience نخواهد بود. سرانجام پس از حدس‌ و گمان‌زنی‌های بسیار در خصوص این که آیا هم امسال هم در ماه دسامبر شاهد برگزاری مراسم PSX توسط سونی خواهیم بود یا خیر این شرکت اعلام کرد در سال 2018 این رویداد برگزار نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، شان لیدن مدیر استودیوهای شرکت سونی امروز در PlayStation Blogcast که پادکست رسمی پلی‌استیشن بلاگ به شمار می‌رود با ناراحتی اعلام کرد امسال خبری از PlayStation Experience نبوده و می‌داند که بدین واسطه بسیاری از طرفداران دلسرد می‌شوند. شان لیدن توضیح داد به دلیل آن که سونی در سال 2019 به جز دو بازی Days Gone و Dreams لاین‌آپ وسیعی از عناوین انحصاری را در اختیار ندارد تصمیم گرفته‌اند تا در سال جاری این مراسم را برگزار نکنند و انتظارات مخاطبین و طرفداران نیز بیش از حد بالا نرود.

با این حال باید اشاره کرد سونی سه بازی مهم یعنی Death Standing، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 را در دست ساخت و توسعه دارد اما ظاهرا هیچ کدام از این عناوین، مورد جدیدی برای نمایش و یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدید ندارند. البته با فرض بر این که سونی در همایش Paris Games Week حصور به عمل خواهد آورد هم‌چنان می‌توان امیدوار بود تا قبل از پایان سال 2018 جزئیات جدیدی در خصوص عناوین مورد انتظار نام‌برده به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + نه =