اخبار بازی

نظر مدیرعامل سونی درباره PS5

نظر مدیرعامل سونی درباره PS5

وی جی مگ: امروز فایننشال تایمز مقاله‌ای را منتشر کرده که در آن نقل قولی را می‌توان پیدا کرده از مدیرعامل سونی درباره PS5 و نیازی که نسبت به این سخت‌افزار در برنامه شرکت ژاپنی وجود دارد. این اولین‌باری است که عملا یکی از مدیران رده‌ بالای سونی به صورت مستقیم به نسل بعد کنسول خانگی Playstation اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، کنیچیرو یوشیدا مدیرعامل فعلی کمپانی سونی در بخشی از صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشته که «در این نقطه می‌توانم بگویم که ساخت سخت‌افزار نسل بعدی بازی یک امر لازم به شمار می‌رود.»

با این یوشیدا در گفت و گوی خود همچنان اشاره مستقیمی به نام PS5 نداشته اما بعید است که پلتفرم نسل آینده سونی با نام دیگری شناخته شود. موفقیت فعلی PS4 به خوبی نشان می‌دهد که سونی درباره PS5 فکرهای زیادی دارد و در حال حاضر مشغول توسعه سخت‌افزار این پلتفرم است.

در ماه مه جان کودرا مدیرعامل بخش سرگرمی‌های سونی نیز صحبت‌هایی را درباره PS5 بدون ذکر کردن نام آن انجام داد و شایعاتی به وجود آمد که این کنسول در سال 2021 وارد بازار می‌شود اما اکنون فرایند توسعه بازی‌ها تا حدودی نشان از این دارد که باید احتمالا در سال 2020 شاهد معرفی کنسول‌های نسل بعدی باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + دوازده =