اخبار بازی

احتمال حضور سونی در E3 2020 وجود دارد

احتمال حضور سونی در E3 2020 وجود دارد

وی جی مگ: شان لیدن مدیر استودیوهای جهانی سونی اخیرا طی گفتگویی از دلایل غیبت سونی در E3 2019 گفته و توضیح داد که چگونه در سال‌های اخیر، علیرغم تغییرات و تکاملی که صتعت بازی داشته نمایشگاه E3 چندان رشد لازم را نداشته است. با این حال بازگشت و حضور سونی در E3 2020 امری دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، لیدن در گفتگوی خود با وبسایت گیم اینفورمر گفت که کمپانی سونی در حال مذاکره با ESA، کمپانی سازمان‌دهی کننده و برگزار کننده نمایشگاه E3 بوده تا این نمایشگاه در سال 2020 به یک مراسم مصرف‌کننده یا مخاطب محور تبدیل شود. امری که در صورت وقوع می‌تواند سبب بازگشت و حضور سونی در E3 2020 شود. «اگر E3 از یک نمایشگاه تجاری به یک نمایشگاه مخاطب محور تبدیل شود می‌تواند پلی در این بین حاصل شود. ما رویداد PSX را به مناسبت سالگرد 25 سالگی برند Playstation برگزار کردیم و نمی‌دانستیم که قرار است چه چیزی از آب در بیاید. اما اقبال با ما یار بود.»

«اگر شما چنین رویدادی را برگزار کنید مخاطب هم به استقبال آن خواهد آمد. این موضوعی است که در حال حاضر با ESA مطرح کرده و صرفا به این دلیل که برند Playstation در E3 2019 حضور ندارد بدین معنی نیست سال 2020 هم در آن غائب خواهد بود.» فارغ از تمامی دلایل و ایدئولوژی‌هایی که اکنون سونی مطرح می‌کند به نظر می‌رسد در سال 2020 شاهد بازگشت سونی به نمایشگاه E3 خواهیم بود تا این شرکت حضور مجدد در رویداد مورد بحث را با عرضه احتمالی کنسول PS5 در سال آینده جشن بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =