اخبار بازی

سونی در چه مرحله‌ای از ساخت The Last of US Part 2 قرار دارد ؟

سونی در چه مرحله‌ای از ساخت The Last of US Part 2 قرار دارد ؟

وی جی مگ: اگرچه در چند ماه گدشته عناوینی هم‌چون Spider-Man و God of War عرضه شدند با این حال شرکت سونی لاین‌آپ قدرتمندی از عناوین انحصاری را برای کنسول نسل هشتمی خود در حال تولید دارد. بسیاری مایل هستند بدانند سونی در چه مرحله‌ای از ساخت The Last of US Part 2 و بازی‌های دیگری هم‌چون Ghost of Tsushima و Death Stranding قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، از زمان نمایش‌های این عناوین در E3 2018 دیگر اخبار چندانی در رابطه با بازی‌های بزرگ سونی به گوش نرسید. اکنون این شرکت در PlayStation blog اعلام کرد روی این عناوین مشغول به کار بوده و آن‌ها در حال مراحل رفع ایراد و پولیش قرار دارند. اما هم‌چنان هیچ نکته جدیدی در خصوص زمان انشتار این بازی‌ها برای به اشتراک گذاشته شدن وجود ندارد.

«ما می‌دانیم که بسیاری از شما می‌خواهید اطلاعات بیشتری از عناوین کلیدی در حال تولید ما داشته باشید و بدانید تا چه حد از ساخت The Last of US Part 2 انجام شده و بازی‌های دیگری هم‌چون Dreams، Blood & Truth، Death Stranding و Ghost of Tsushima نیز تا کجا جلو رفته‌اند. استودیوهای سازنده این عناوین سخت مشغول کار و رفع ایرادات آن‌ها هستند اما در حال حاضر نمی‌توان زمان انتشاری برای آن‌ها مشخص کرد. مطمئن باشید هنگامی که زمانش فرا برسد شما مخاطبین به عنوان اولین نفر خبردار خواهید شد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + سیزده =