اخبار بازی

شایعه: سونی به دنبال ساخت کنترلر VR کنسول PS5

شایعه: سونی به دنبال ساخت کنترلر VR کنسول PS5

وی جی مگ: سونی به تازگی حق استفاده از تکنولوژی مختص به کنترلر واقعیت مجازی را ثبت کرده و شایعاتی پیرامون آن به وجود آمده که این کمپانی خود را برای معرفی کنترلر VR کنسول PS5 آماده می‌کند تا نسل آینده را از همان ابتدا با قدرت واقعیت مجازی شروع کند.

به گزارش وی جی مگ، این پتنت که تحت عنوان CONTROLLER HAVING LIGHTS DISPOSTED ALONG A LOOP OF THE CONTROLLER برای سرگرمی‌های سونی ژاپن ثبت شده به همراه خود تصاویری از طرح‌های اولیه را نیز به همراه دارد که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. کنترلری که شبیه به PS Move فعلی است اما تغییراتی در آن ایجاد شده و احتمالا به کنترلر VR کنسول PS5 ارتباط مستقیمی دارد.

در حال حاضر گیمرها برای تجربه‌ بازی‌های واقعیت مجازی PS VR می‌توانند از کنترلرهای PS Move استفاده کنند که در اصل برای PS3 و بازی‌های حرکتی آن طراحی شده بود اما سونی احتمالا در نظر دارد که کنترلر VR کنسول PS5 را از ابتدا مخصوص به بازی‌های واقعیت مجازی طراحی کند.

در حال حاضر می‌دانیم که سونی مشغول توسعه کنسول PS5 است و شایعاتی نیز درباره سخت‌افزار آن در دسترس است اما تاکنون هیچ اشاره رسمی حتی به نام Playstation 5 نشده و باید حداقل تا یک یا دو سال آینده صبر کنیم تا ببینیم سونی چه برنامه‌ای برای نسل آینده کنسول خانگی خود دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − چهار =