اخبار بازی

سونی در E3 2019 حضور پیدا نمی‌کند !

سونی در E3 2019 حضور پیدا نمی‌کند !

وی جی مگ: در خبری غافل‌گیرکننده اعلام شد شرکت سونی در E3 2019 حضور پیدا نمی‌کند. بنابراین برند Playstation برای اولین بار در تاریخ در بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعت ویدئوگیم حضور به عمل نمی‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر برای نخستین بار توسط Variety و سپس وبسایت گیم‌اینفورمر مخابره شد. سونی در بیانیه رسمی خود این گونه توضیح داد «در همین صورت که صنعت ویدئوگیم به تکامل خود ادامه می‌دهد شرکت سونی به دنبال اختراع فرصت‌هایی است که تا به واسطه آن به سرگرم و درگیر کردن مخاطبین خود ادامه دهد. طرفداران PlayStation به اندازه تمامی دنیا برای ما ارزشمند بوده و ما همیشه به دنبال نوآوری، تفکرات متفاوت و تجربه راه‌های جدید برای خوشحالی گیمرها هستیم. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم که در مراسم E3 2019 شرکت نکنیم. ما راه‌های جدیدی را برای سرگرم کردن مخاطبین خود در سال 2019 جستجو کرده و نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما صبر کنیم.»

شرکت نکردن در E3 به مسئله عجیبی تبدیل شده است. زیرا چند سالی است کمپانی EA هم در این رویداد حضور به عمل نیاورده و به صورت مستقل اقدام به برگزاری کنفرانس خود می‌کند. لازم به ذکر است پیش از اعلام شرکت نکردن سونی در E3 2019 چندی پیش هم مشخص شده بود این شرکت امسال مراسم PSX را هم برگزار نمی‌کند.

جنیفر کلارک معاون رئیس ارشد Playstation درباره احتمال بازگشت مراسم PlayStation Experience توضیح داد که «در حال حاضر سونی به این مراسم‌ها به عنوان یک کلیت نگاه کرده و از آن‌ها برای سورپرایز کردن طرفداران خود استفاده می‌کند. زمان‌بندی E3 و PSX برای این موارد مناسب نبوده با این حال در سال 2019 برخی از بازی‌های در دست ساخت‌شان به نقطه‌عطف جدید و مهمی دست پیدا کرده و بنابراین موارد مهیجی در راه خواهند بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =