اخبار بازی

هنوز چند بازی بزرگ برای PS4 در حال ساخت است

هنوز چند بازی بزرگ برای PS4 در حال ساخت است

وی جی مگ: چنان‌چه تا پیش از این فکر می‌کردید بازی‌هایی مانند The Last of Us Part 2، Death Stranding و Ghost of Tsushima تنها عناوینی هستند که تا انتهای نسل برای PS4 عرضه می‌شود ظاهرا در اشتباه بودید. زیرا براساس اطلاعات جدید، شرکت سونی در حال ساخت چند بازی بزرگ برای PS4 است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از دنیل احمد یکی از تحلیل‌گران صنعت گیم کمپانی سونی چند بازی بزرگ برای PS4 در اختیار داشته که هنوز از آن‌ها رونمایی نکرده است. همه این بازی‌ها و یا شاید برخی از آن‌ها براساس IP هایی هستند که پیش از این تولید شده‌اند و با این حال جز عناوین مهم این شرکت محسوب می‌شوند. «سال 2019 هم یک سال موفق دیگر برای PS4 خواهد بود که ناشی از مخاطبین زیاد، فروش مداوم و در حال رشد، عناوین ترد پارتی قدرتمند و البته بازی‌های انحصاری و فرست پارتی است.»

احمد در فروم ResetEra ادامه داد «لاین‌آپ نیمه اول سال از هم‌اکنون مشخص بوده با این حال نیمه دوم سال به صورت کامل مشخص نشده است. سونی هنوز چند بازی معرفی نشده بزرگ برای کنسول PS4 در حال تولید دارد. گفته‌ها حاکی از آن هستند که سونی می‌خواهد این بازی‌ها را به صورت بین‌نسلی یا برای نسل بعد بسازد. در حالت کلی بیشتر تمرکز اصلی استودیوهای فرست پارتی سونی برای نسل بعد و روی کنسول PS5 قرار دارد. شاید در GDC آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + شانزده =