اخبار بازی

فروش کنسول PS4 به 94 میلیون دستگاه رسید

فروش کنسول PS4 به 94 میلیون دستگاه رسید

وی جی مگ: شرکت سونی امروز گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه سوم سال مالی 2018 را منتشر کرد. گزارشی که بیان می‌دارد میزان فروش کنسول PS4 به 94 میلیون دستگاه رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، در سه‌ماهه اخیر کمپانی سونی 8.1 میلیون دستگاه کنسول به خرده‌فروشی‌ها در سرتاسر جهان ارسال کرده است. این آمار به نسبت سه‌ماهه مشابه در سال مالی 2017 که سونی 9 میلیون دستگاه فروخته بود کمی افت را نشان می‌دهد. با این حال PS4 هم‌چنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد. با توجه به میزان فروشی که در سه‌ماهه اخیر به دست آمده می‌توان نتیجه گرفت که فروش کنسول PS4 به 94 میلیون دستگاه رسیده است. آمار اعلام شده در پایان سه‌ماهه دوم سال مالی 2018 به میزان فروش 86.1 میلیون واحد دستگاه اشاره داشت و اکنون 8.1 میلیون واحد دیگر به آن اضافه شده که نتیجه به دست آمده برابر با 94.2 میلیون دستگاه می‌شود.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است که این آمار نشان‌دهنده میزان شیپ کنسول یا تعداد نسخه‌هایی که به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده می‌شود و بدین معنی نیست که دقیقا همین تعداد از PS4 فروخته شده است. آخرین آماری که سونی منتشر کرده بود بیان می‌داشت 91.6 میلیون دستگاه از PS4 به کاربران فروخته شده که مسلما این آمار اکنون افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. سونی هم‌چنان امیدوار است تا فروش کنسول خود در پایان سال مالی جاری که برابر با انتهای مارج 2019 است به 17.5 میلیون دستگاه برسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − یازده =