اخبار بازی

سازندگان God of War احتمالا روی دو بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان God of War احتمالا روی دو بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: مدت زیادی از عرضه God of War نمی‌گذرد و سازندگان این اثر در استودیو Santa Monica ثابت کردند که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند اما آیا فعلا تنها باید از آنها انتظار ساخت قسمت بعدی این مجموعه را داشته باشیم ؟ اخبار جدید نشان از این دارد که سازندگان God of War احتمالا روی دو بازی جدید کار می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اینکه تغییر خاصی در ساختار استودیو Santa Monica به وجود نیامده نباید انتظار استخدام جدیدی را از سوی آنها داشت اما با توجه به انتشار آگهی استخدام جدید و موقعیت‌های شغلی که معمولا به ساخت یک بازی کامل ارتباط می‌کنند، این شایعه به وجود آمده که سازندگان God of War احتمالا روی دو بازی جدید به صورت همزمان کار می‌کنند.

برخی منابع حتی اعلام کرده‌اند که احتمالا تیمی دوم در این استودیو شکل خواهد گرفت. با توجه به اینکه بعید به نظر می‌رسد که سونی به این زودی‌ها بیخیال ساخت ادامه God of War شود، احتمال فراوان Santa Monica همچنان وظیفه این کار را برعهده خواهد داشت اما از سویی فرصت‌های شغلی بسیاری که در این استودیو به وجود آمده شاید نشانه‌ای از توسعه بازی دوم باشد.

در حال حاضر استودیو سونی Santa Monica به دنبال استخدام طراح کنترل، طراح مبارزات، طراح فنی و طراح انیمیشن است. هنوز کمی برای اظهار نظر قطعی زود است اما شواهد نشان می‌دهند که سازندگان God of War احتمالا روی دو بازی جدید کار می‌کنند که یکی از آنها ادامه God of War‌ بوده و شاید بازی دوم یک اثر کاملا جدید باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =