اخبار بازی

اولین واکنش رسمی سونی به هک PS4

اولین واکنش رسمی سونی به هک PS4

وی جی مگ: سونی بالاخره به هک PS4 واکنش رسمی نشان داد و به دنبال شکایت از هکری است که روی پلتفرم‌های مختلف این کمپانی از سال 2006 تاکنون کار کرده است. سونی در دادگاه کالیفرنیا شکایتی را علیه اریک دیوید اسکیلز برای فروش، پخش و انتشار هک کنسول PS4 تنظیم کرده.

به گزارش وی جی مگ، اسکیلز همچنین متهم به انتشار هک سرویس‌های مختلف PS3 و PS4 در وبسایت خود است. به نظر می‌رسد که سونی برای پیگیری هک PS4 مدارک محکمی دارد و آنها در آپریل 2018 از طریق یک واسطه موفق به خرید کنسولی شده‌اند که روی آن 60 بازی انحصاری و غیرانحصاری قابل بازی بوده. آنها در ادامه و ژوئن 2018 کنسول دیگری را به دست آورده‌اند که امکان تجربه God of War و Call of Duty WW2 روی آن امکان‌پذیر بوده.

به نظر می‌رسد که PS4 هک شده که به دست سونی رسیده هر دو بار شامل آموزش استفاده‌ای بوده که در نهایت منبع آن به سایت اسکیلز مرتبط شده. با این تفاسیر به نظر می‌رسد که سونی برای پیروزی در دادگاه شانس بالایی داشته باشد. این اولین باری است که کمپانی ژاپنی به هک PS4 واکنش رسمی نشان داده و شاید آینده استفاده از بازی‌های کپی را با تغییرات عمده‌ای مواجه کند.

در حال حاضر بسیاری از کاربرها منتظر هک نسخه جدید نرم‌افزار PS4 هستند اما احتمال دارد که شکایت سونی وضعیت را برای فعالیت دیگر هکرها تغییر داده و آنها را از انتشار این به‌روزرسانی منصرف کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 4 =