اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از کنسول PS5

نشانه‌هایی جدید از کنسول PS5

وی جی مگ: به زودی رویداد Playstation DevCon 2018 توسط سونی برگزار می‌شود و شاید نشانه‌هایی جدید از کنسول PS5 به اشتراک گذاشته شود. این رویداد اولین موردی خواهد بود که سونی در خصوص سخت‌افزار جدید خود اطلاعاتی را در اختیار سازندگان فرست پارتی قرار می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، Playstation DevCon رویدادی تنها مخصوص توسعه‌دهندگان بوده که سونی از آن برای اگاهی دادن و تبادل اطلاعات بین سازندگانی که برای پلتفرم‌های Playstation محتویات تولید می‌کنند استفاده می‌کند.این رویداد عمدتا یک بخش تکنیکی و فنی داشته و در سال 2016 و پیش از معرفی از PS4 Pro، اطلاعات زیادی در رابطه با PS VITA و PS4 Pro در دسترس حاضرین قرار گرفت.

مراسم DevCon امسال که در لندن برگزار می‌شود به نظر می‌رسد بسیار محرمانه باشد زیرا اگر وبسایت سونی را بررسی کنید در صورتی که به این رویداد دعوت نشده باشید تمام جزئیات به اشتراک گذاشته شده در خصوص این زمنیه پنهان شده خواهد بود. ثبت‌نام برای حضور در این رویداد به تازگی به اتمام رسیده و زمان دقیق برگزاری این همایش نیز مشخص نیست.Playstation DevCon قبلی در ماه می برگزار شده بود. از آنجایی که سونی رویداد دیگری در پیش‌رو ندارد، وجود نشانه‌هایی جدید از کنسول PS5 در این رویداد امری دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =