اخبار بازی

پایان پشتیبانی سونی از PS2

پایان پشتیبانی سونی از PS2

وی جی مگ: شمارش معکوس برای پایان پشتیبانی سونی از PS2 آغاز شد. دارندگان کنسول PS2 در ژاپن از تاریخ 31 آگوست دیگر قادر نخواهند بود تا کنسول خود را برای تعمیر به شرکت سونی ارسال کنند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از IT Media پشتیبانی سونی از PS2 در آخرین روز ماه آگوست خاتمه یافته و این شرکت تمامی سرویس‌های خدماتی مربوط به کنسول نسل ششمی خود را قطع خواهد کرد. این مورد در ماه ژوئن اعلام شده بود اما اکنون زمان آن به صورت دقیق مشخص شده است. Playstation 2 یکی از محدود کنسول‌های تاریخ به شمار می‌رود که توانسته در کنار کنسول نسل قبلی خود یعنی PS1 و کنسول Wii از شرکت نینتندو از فروش 100 میلیون واحدی عبور کند. حتی اگر بخواهیم آمار مربوط به کنسول‌های دستی را نیز بررسی کنیم تنها Game Boy و Nintendo DS به مهم دست پیدا کرده‌ بودند.

کنسول Playstation 2 به عنوان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های گیمرهای قدیمی به شمار می‌رود که با در اختیار داشتن عناوینی هم‌چون Devil May Cry، God of War و Grand Theft Auto: San Andreas خاطرات فراوانی را از خود برجای گذاشت. لازم به ذکر است این کنسول جز اولین مواردی بود که از قابلیت پخش DVD برخوردار بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + شش =