اخبار بازی

تایید حضور شان لیدن از Sony در The Game Awards

تایید حضور شان لیدن از Sony در The Game Awards

وی جی مگ: حضور شان لیدن از Sony در The Game Awards مورد تایید قرار گرفت. از طرفی دیگر تایید شده که مدیران مایکروسافت و نینتندو نیز در این مراسم حضور به عمل خواهند آورد.

به گزارش وی جی مگ، جف کیلی مجری و تهیه‌کننده مراسم سالیانه The Game Awards در توییتر از حضور شان لیدن از Sony در The Game Awards خبر داد. مدیر استودیوهای جهانی شرکت Sony به نمایندگی از برند Playstation در این مراسم شرکت خواهد کرد تا احتمالا شاهد رونمایی و معرفی از موارد جدیدی از این شرکت در رویداد مورد بحث باشیم. با توجه به این که هیدئو کوجیما هم در این مراسم شرکت می‌کند شایعات از اعلام تاریخ عرضه بازی Death Stranding در این رویداد حکایت دارند که شاید اعلام این موضوع با همراهی شان لیدن صورت بگیرد. با این حال مسلما این تمامی ماجرا نبوده و با توجه به برگزار نشدن مراسم Playstation Experience از سوی Sony، باید منتظر سورپرایزهای دیگری از این کمپانی در The Game Awards 2018 باشیم.

حساب کاربری بخش آمریکای نینتندو هم در توییتر به تبلیغ The Game Awards پرداخت تا حضور این کمپانی در مراسم مذکور به صورت رسمی تایید شده باشد. بسیاری از طرفداران این شرکت امیدوارند رجی فلیز-ایمی خبرهای مختلفی در رابطه با سری بازی Metroid و Bayonetta به همراه داشته باشد. The Game Awards 2018 جمعه ساعت 5 صبح به وقت تهران برگزار می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − نوزده =