اخبار بازی GamesCom 2018

آینده مجموعه SoulCalibur در گرو موفقیت بازی SoulCalibur 6

آینده مجموعه SoulCalibur

وی جی مگ: مدت زیادی است که فرانچایز SoulCalibur در سکوت است که شش سال بین SoulCalibur V و SoulCalibur VI فاصله افتاده است. در نمایشگاه Gamescom 2018 یکی از افراد وب‌سایت Dualshockers با Morohiro Okubo تهیه کننده بازی صحبت کرد.

به گزارش وی جی مگ، از Okubo در مورد مدت طولانی ساخت نسخه بعدی سوال شد و او در جواب گفت: «اول باید بگویم که خود کمپانی انتظار کمی از این IP داشت. درواقع با  شرایط بحرانی رو به رو شده بود که شاید از بین برود. زمان زیادی برد تا من بتوانم کمپانی را برای نسخه بعدی بازی راضی کنم.»

از او پرسیده شد که اگر بازی Soul Calibur VI عملکرد خوبی نداشته باشد، می‌تواند آخرین نسخه این سری باشد؟ okubo در جواب گفت بعله.

همچنین در مورد خرید بازی صحبتی با Okubo شد و در جواب گفت: « نمی‌خواهیم به خاطر اینکه امکان دارد این بازی، آخرین نسخه باشد پلیرها را مجبور کنیم تا آن را بخرند»

بعدا در مصاحبه‌ای در مورد شک و تردید‌های تیم توسعه دهنده بازی سوال شد و Okubo گفت: « بعد از اینکه عنوان SoulCalibur با شرایط بحرانی مواجه شد، چیزی برای از دست دادن نداشتیم پس تصمیم گرفتیم تا هرکاری را که دوست داریم انجام بدهیم».

همچنین در مورد کارکترهای بازی صحبتی شد. «ما نمی‌خواهیم کارکترهای بازی را به گونه‌ای جذاب طراحی کنیم تا جلب توجه کند. وقتی در مورد لباس‌ها فکر می‌کنیم، می‌خواهیم بفهمیم کارکترهای بازی در چه لباس‌هایی بهتر جلوه می‌کنند. شاید بعضی وقت‌ها از لباس کمتری استفاده شود و کارکتر مورد نظر جذاب‌تر به نظر برسد ولی روی ساختن کارکترهای جذاب تمرکز نمی‌کنیم.»

به نظر می‌رسد که این بار بیشتر به خواسته‌های طرفداران توجه می‌کنند تا بازی را جذاب‌تر بسازند. اگر اینگونه باشد، می‌توانیم به نسخه‌های بعدی از این فرانچایز امیدوار باشیم.  بازی SoulCalibur VI در تاریخ 19 اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =