اخبار بازی

عملکرد ضعیف بازی SoulCalibur 6 در بازار بریتانیا

عملکرد ضعیف بازی SoulCalibur 6 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: با انتشار جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته اخیر بریتانیا با عملکرد ضعیف بازی SoulCalibur 6 روبرو هستیم که همچون دیگر بازی‌های منتشر شده در سال 2018 از دید فروش فیزیکی دچار افت شده و نتوانسته حتی به آمار هفته اول قسمت قبلی خود یعنی SoulCalibur 5 دست پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، اوایل این ماه متوجه شدیم که فروش فیزیکی بازی Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه قبلی این مجموعه 25 درصد کاهش داشته اما در مقابل فروش کلی این بازی نسبت به گذشته افزایش داشته. همین اتفاق برای Call of Duty Black Ops 4 نیز رخ داد که فروش دیجیتالی خوبی را تجربه کرد اما در زمینه نسخه‌های فیزیکی دچار افت شده.

با این حال عملکرد ضعیف بازی SoulCalibur 6 در جریان هفته اول انتشارش در بریتانیا نشان از افت بیشتری دارد و مشخص کرده این بازی 55 درصد کمتر نسبت به نسخه قبلی این مجموعه فروش داشته که در سال 2012 منتشر شده بود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که بازی جدید Ubisoft یعنی Starlink: Battle for Atlas در جدول این هفته و ابتدای فروش خود به رتبه چهاردهم رسیده. جالب است بدانید که به واسطه حضور Star Fox در نسخه Nintendo Switch، این پلتفرم مجموعا 80 درصد فروش بازی جدید Ubisoft را به خود اختصاص داده.

10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا:

  1. Call of Duty: Black Ops 4
  2. FIFA 19
  3. Assassin’s Creed Orangey
  4. Marvel’s Spider-Man
  5. Forza Horizon 4
  6. Lego DC Super-Villains
  7. Super Mario Party
  8. Soulcalibur 6
  9. Crash Trilogy
  10. Shadow of the Tomb Raider
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − 2 =