اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: 10 تغییر ایجاد شده در بازی Spacelords

وی جی مگ: به منظور عرضه مجدد بازی Raiders of the Broken Planet تحت نام کاملا جدید Spacelords، سازنده این بازی یعنی استودیو MercurySteam ویدئوی جدیدی را به اشتراک گذاشته که شامل جزئیات 10 تغییر ایجاد شده در بازی Spacelords می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، نسخه جدید Spacelords چهار روز دیگر برابر 23 آگوست برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس قرار می‌گیرد. ضمن تماشا ویدئوی 10 تغییر ایجاد شده در بازی Spacelords می‌توانید خلاصه‌ای از جزئیات تغییرات ایجاد شذه را مطالعه نمایید.

  1. Spacelords شامل چهار بخش کمپین خواهد بود که هر چهار کمپین به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار می‌گیرند.
  2. استودیو MercurySteam به بازی خود 17 ماموریت، 66 اسلجه، 17 کاراکتر قابل بازی و محتویات دیگر اضافه کرده است که همگی به نسبت عنوان قبلی با پیشرفت مواجه شده‌اند.
  3. یک سیستم پیشرفت جدید به Spacelords اضافه شده است که به پلیرها این فرصت را می‌دهد که به کاراکترها، ماموریت‌ها، سلاح‌ها و کارت‌ها دسترسی پیدا کنند.
  4. یک شبکه انتخاب مرحله ایجاد شده که به عنوان پاداش به پلیر اجازه می‌دهد چند ساعتی از بازی خود را بازگردانده و تحت حالت Cinema Mode به تماشای کات‌سین مشغول شود.
  5. سیستم ترکیب اسلحه در بازی پیاده‌سازی شده بنابراین پلیرها می‌توانند سلاح‌های مختلف را ساخته و بهبود دهند.
  6. MercurySteam سیستم پاداش‌دهی بازی را بهبود بخشیده که اکنون با توجه به عملکرد گیمر در بازی عمل می‌کند.
  7. ویدئوهای آموزشی در بازی گنجانده شده تا پلیرهای تازه وارد بتوانند با مکانیک‌های بازی آشنا شده و به علاوه‌ با شرکت در مسابقات آموزشی در کنار افراد حرفه‌ای قرار می‌گیرند و از راهنمایی آن‌ها برخوردار می‌شوند. برای این بخش‌ها پاداش بیشتری برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود.
  8. سیستم مچ‌میکینگ بازی پیشرفت کرده تا عملکرد موثرتری داشته باشد و گیمرها را در مقابل آنتیاگونیست‌هایی با درجه MMR مشابه قرار دهد.
  9. Spacelords از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی برخوردار است. البته به این نکته در این ویدئو اشاره نشده اما بین دو نسخه پلتفرم PC با PS4 و بین PC با XBOX ONE قابلیت بازی‌ میان‌پلتفرمی برقرار است.
  10. تمامی تغییرات ایجاد شده در بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد.

دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + بیست =