اخبار بازی

سازندگان بازی Spider-Man به سراغ چه ابرقهرمانی می‌روند ؟

سازندگان بازی Spider-Man به سراغ چه ابرقهرمانی می‌روند ؟

وی جی مگ: سازندگان بازی Spider-Man به سراغ چه ابرقهرمانی می‌روند ؟ مطمئنا این سوالی است که به دنبال موفقیت به دست آمده توسط ساخته Insomniac Games ذهن بسیاری را درگیر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، هنگامی که در سال 2016 بازی Spider-Man معرفی و اعلام شد Insomniac Games وظیفه تولید آن را برعهده دارد این موضوع همه را شگفت‌زده کرد. با توجه به ساخت عناوینی هم‌چون Ratchet and Clank و Sunset Overdrive، استودیو Insomniac گزینه‌ای بسیار مناسب برای ساخت بازی براساس کاراکتر محبوب مارول به حساب می‌آمد و اکنون موفقیت به دست آمده نشان می‌دهد انتخاب سونی و مارول کاملا صحیح بوده و سازندگان بازی موفق شدند علاوه‌بر حفظ نکات شخصیت اسپایدرمن، اثری با امضای مخصوص به خود توسعه دهند.

اکنون باید دید آیا سازندگان بازی Spider-Man باز هم روی یک اثر لایسنس شده یا براساس شخصیت‌های ابرقهرمانی کار می‌کنند. به گفته مدیر انجمن استودیو Insomniac جیمز استیونسون چنین چیزی دور از انتظار نخواهد بود. وی در مصاحبه با Fandom توضیح داد «البته ما کار روی یک اثر لایسنس شده دیگر را در نظر می‌گیریم. با این حال بستگی دارد برند آن متعلق به چه شرکتی باشد. مسلما اگر هنگام ساخت یک اثر، افراد از شرکت دیگری در کنار شما حضور داشته باشند توسعه آن با فرایند تولید محصولی هم‌چون Ratchet & Clank که متعلق به خودتان است متفاوت خواهد بود.»

در ادامه استیونسون مخصوصا به صحبت در خصوص همکاری با مارول اشاره کرد که آن‌ها چندان مانع از آزادی خلاقیت Insomniac نشدند. با این حال آن‌ها باعث شدند بازی در مسیر بهتری پیشروی کند. «ما قصد نداشتیم مسیر بازی را از آن چه که Spider-Man را به یک اثر عالی تبدیل می‌کرد دور کنیم. این محصول باید یک تجربه قدرتمند و اصیل از آب در می‌آمد. بنابراین از برخی جهات بسیار نکته مثبتی و مفیدی است که افرادی در کنار شما حضور داشته باشند که شخصیت را به خوبی می‌شناسند و شما را به سمت ساخت بازی بهتر هدایت می‌کنند. همکاری با مارول باعث شد تا کیفیت کاری ما از زمانی که تنها به صورت مستقل کار می‌کردیم بالاتر رود. آن‌ها به ما کمک کردند Spider-Man بهتر شود. آن‌ها کامیک‌های داستان‌ها و شخصیت‌های 50 سال اخیر را یپش‌رو ما گذاشتند تا مطالعه کرده و نکات را برداشت کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =

  • سلام
    سایت مشکل Caching داره دوستان باید حتما کش بروزر رو ریفرش کنیم F5 رو بزنیم تا مطالب جدید بیاد یه بررسی کنید ظاهرا تایم ریفرش شدن سایت روی سرور خیلی بالاست

  • با سلام و خسته نباشید
    ببخشید یک راهنمایی می خواستم ، من با انتخاب و خرید هدفن مشکل دارم و نمی دانم چه مدلی بخرم . برای من کیفیت صدا و جنسیت هدفن خیلی مهم است ولی هر وقت رفتم خریدم بعد از مدتی با یک مشکلی روبرو شده ، ممنون میشم راهنماییم کنید . با تشکر از شما .