اخبار بازی

اعلام مدت زمان گیم‌پلی بازی Spider-Man

اعلام مدت زمان گیم‌پلی بازی Spider-Man

وی جی مگ: مدت زمان گیم‌پلی بازی Spider-Man اعلام شد. براساس گفته‌های مدیر ارتباطات استودیو Insomniac Games یعنی جیمز استیونسون، بازی Spider-Man به طور متوسط 20 ساعت گیم‌پلی دارد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر مستقیما از توییتر استیونسون و هنگامی که در حال پاسخ به پرسش طرفداران و کاربران بود به اشتراک گذاشته شد. از این رو مشخص شد افرادی که بازی را تست کرده‌اند به طور متوسط در مدت زمان 20 ساعت بازی را روی درجه سختی پیش‌فرض به اتمام رسانده‌اند. البته بازی برای افرادی که وقت بیشتری روی ماموریت‌ها و مراحل جانبی صرف کردند بیشتر طول کشیده است.

به عبارت دیگر اگر شما از جمله افرادی باشید که تمامی ماموریت و محتویات بازی‌ها را به صورت 100 درصد تکمیل می‌کنید مدت زمان گیم‌پلی بازی Spider-Man برای شما بیشتر از 20 ساعت خواهد بود. اما در صورتی که بخواهید بخش داستانی را به همراه تعدادی متوسطی از موارد اضافی تجربه کنید بازی به 20 ساعت خلاصه می‌شود.

باید توجه کرد زمان اعلام شده در مقایسه با عناوین Open World نقش‌آفرینی که ساعت‌های طولانی از محتویات را ارائه می‌کنند چندان زیاد نبوده با این حال برای یک بازی اکشن ماجراجویی زمان مناسبی به نظر می‌رسد. برای مثال مدت زمان اعلام شده برای گیم‌پلی بازی Shadow of the Tomb Raider به طور متوسط بین 13 الی 15 ساعت است. عنوان Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 97) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 10 =