اخبار بازی

فیلم برنده اسکار چه‌طور از Spider-Man Shattered Dimensions الهام گرفت ؟

فیلم برنده اسکار چه‌طور از Spider-Man Shattered Dimensions الهام گرفت ؟

وی جی مگ: از سال 2006 تاکنون هیچ انیمیشن سینمایی به غیر از تولیدات دیزنی موفق به دریافت اسکار نشده بود این روند بالاخره توسط Spider-Man: Into the Spider-Verse متوقف شد. اثری که بسیاری حتی اعتقاد دارند بهترین فیلم سینمایی ساخته شده براساس شخصیت اسپایدرمن است. حال سوال اصلی این است که فیلم برنده اسکار چه‌طور از Spider-Man Shattered Dimensions الهام گرفت ؟

به گزارش وی جی مگ، اگر شما هم بازی Spider-Man Shattered Dimensions را تجربه کرده باشید به شباهت‌های این اثر و فیلم سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse پی برده‌اید. دن اسلات به عنوان یکی از نویسنده‌های مطرح مارول در همین رابطه توضیح داده که در سال 2010 اولین‌بار با ساخته استودیو Beenox یعنی Spider-Man Shattered Dimensions روبرو شده و در ادامه پیشنهاد نوشتن کتاب مصوری با همین موضوع را به مارول ارائه کرده.

نهایتا ایده حضور چند اسپایدرمن در یک دنیا برای مدت‌ها در برنامه تولید قرار نگرفته و نهایتا فرصتی ایجاد شده تا نویسندگان فیلم سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse از آن استفاده کنند. فرصتی که به بهترین شکل ممکن از آن بهره‌برداری شد و حالا با یکی از بهترین آثار ابرقهرمانی و از دید بسیاری یکی از بهترین فیلم‌های سال روبرو هستیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 16 =