اخبار بازی

خواستگاری ناموفق در بازی Spider-Man

خواستگاری ناموفق در بازی Spider-Man

وی جی مگ: پلیرهایی که در حال گشت‌وگذار در ساخته موفق Insomniac بودند به Easter Egg ناراحت‌کننده‌ای برخورد کردند و آن هم پیشنهاد خواستگاری ناموفق در بازی Spider-Man بوده است. با این حال داستانی که در پیش‌زمینه این موضوع قرار دارد غم‌انگیزتر است.

به گزارش وی جی مگ، ماجرا از جایی آغاز می‌شود که یوتیوبری به نام تایلر شولتز با سازندگان Spider-Man در استودیو Insomniac Games ارتباط برقرار می‌کند و از آن‌ها درخواست می‌کند پیشنهاد ازدواج و خوستگاری‌اش را در بازی قرار دهند. در اقدامی جالب نیز سازندگان با این مسئله موافقت می‌کنند و خواسته تایلر را در اثر خود جای دهند. این پیشنهاد روی سایبان یک سینما در داخل بازی به نمایش در می‌آید. سرانجام Spider-Man عرضه شد و طرفداران و مخاطبین نیز بازخورد مثبتی به این پیام نشان دادند و آرزوی خوشبختی برای ارسال‌کننده پیام کردند.

اما پس از آن که پیشنهاد خواستگاری عمومی شد و توسط تعدادی از رسانه‌ها مورد پوشش قرار گرفت، تایلر شولتز خود را به عنوان فردی که این پیشنهاد را مطرح کرده معرفی کرد و اعلام کرد رابطه او با نامزدش با شکست مواجه شده است. این شخص ویدئویی تحت عنوان “غم‌انگیزترین Easter Egg در بازی‌‌های ویدئویی” در یوتیوب ارسال کرد و توضیح داد «نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم. اول از همه از Insomniac Games بابت پذیرش درخواستم قدردانی می‌کنم. من عاشق این دختر هستم و ما 5 سال با یکدیگر رابطه داشتیم. همه چیز آماده بود تا من وارد مرحله بعدی در زندگی خود شوم.

اما مسئله دلسردکننده‌ای که در رابطه با این Easter egg وجود دارد بدین شرح است که سه چهار هفته قبل، نامزدم با من قطع ارتباط کرد و تمامی لحظاتی که در 5 سال اخیر با یکدیگر داشتیم را دور انداخت. اساسا در صورت من تف کرد و اظهار کرد به هیچ وجه این شیوه‌ای نبوده که مایل باشد پیشنهاد ازدواج مطرح شود و به همین دلیل مرا ترک کرد. این شاید غم‌انگیزترین Easter Egg تاریخ بازی‌های ویدئویی باشد. نمی‌دانم…»

در ادامه تایلر به جنبه مثبت این موضوع نیز اشاره کرد و اظهار کرد از بابت قرار گرفتن این پیشنهاد در بازی خوشحال بوده و این که چگونه قرار گرفتن داستان او در ساخته Insomniac Games الهام‌بخش سایر مخاطبین بوده است. با این حال این پیشنهاد ناموفق در بازی Spider-Man و برهم خوردن رابطه این دو شخص، شیرینی اقدام صورت گرفته توسط اعضای Insomniac Games را به کام سازندگان بازی، مخاطبین و صد البته خود تایلر تلخ کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 10 =