اخبار بازی

بدون حضور سونی ساخت بازی Spider-Man امکان‌پذیر نبود

ساخت بازی Spider-Man

وی جی مگ: چند روزی است که بازی Spider-Man برای کنسول PS4 منتشر شده است و تواتنسته نظر منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند و در آخر با فروش بسیار سریعی رو به رو شد. به هر حال علت ساخته شدن این بازی توسط Insomniac شرکت Sony بوده است و بدون حضور Sony ساخت بازی Spider-Man امکان‌پذیر نبود.

به گزارش وی جی مگ، در صحبتی که Kinda Funny Games با کارگردان بازی Spider-Man یعنی Bryan Intihar داشت، او گفت که باید از Sony به خاطر آزادی که در روند ساخت بازی داده بود تشکر کنیم و به خاطر شرکت Sony بود که این بازی وجود دارد.

«اگر این بازی برای PlayStation نبود، وجود نداشت و ساخته شدن بازی Spider-Man به خاطر حمایت آن‌ها بود. هر زمان که من می‌خواستم کاری بکنم و تغییری در بازی انجام دهم، مشکلی وجود نداشت و چیز دیگری به من گفته نمی‌شد و تنها چیزی که می‌شنیدم تائید آن‌ها بود که می‌گفتند این کار را انجام بده. سوالی که مطرح می‌شد فقط این بود که این کار بازی را بهتر می‌کند؟ و من می‌گفتم بعله و در آخر از آن‌ها جواب مثبت می‌شنیدم.»

شرکت Sony حمایت‌کننده بسیار خوبی برای توسعه دهندگان بازی‌ها است پس جای تعجبی ندارد که بهترین بازی‌های انحصاری برای کنسول‌های شرکت Sony منتشر می‌شود.

بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد و از ویژگی‌های کنسول PS4 Pro نیز بهره می‌برد. این بازی موفق به دریافت متای 87 شده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 5 =