اخبار بازی

جزئیاتی جدید از گرافیک بازی Spider-Man

جزئیاتی جدید از گرافیک بازی Spider-Man

وی جی مگ: صحبت‌های زیادی در مورد گرافیک بازی Spider-Man می‌شود و بسیاری از گیمرها از افت گرافیکی بازی ناراضی هستند با این حال استودیو Insomniac Games ادعا می‌کند که بازی Spider-Man هیچ‌گونه افت گرافیکی ندارد. به هرحال این بازی از نظر گرافیکی خوب به نظر می‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، تحلیل‌گرها می‌گویند بازی Spider-Man مانند بازی Ratchet and Clank که در سال 2016 منتشر شد، از تکنیک موقتی برای دست‌یابی به تصاویری با کیفتیت پویای 4K استفاده کرده است. با توجه به صحبت‌های کارگردان بازی یعنی Mike Fitzgerald همه این‌ها درست هستند و از چنین تکنیکی استفاده شده است.

Fitzgerald در مصاحبه‌ای با PlayStation Blog در مورد وضوح تصویر بازی Spider-Man صحبت کرد. او گفت که خروجی این بازی روی کنسول PS4 Pro به صورت 4K است. بازی Spider-Man روی کنسول PS4 Pro وضوح تصویر 2560*1440 را دارد. anti-alias نیز تصاویر بازی را برای خروجی 4K بهتر می‌کند. Fitzgerald گفت: «روی کنسول PS4 Pro بازی، با یک تلویزیون 4K اجرا می‌شود. بیشتر فریم‌ها نیز به صورت 28169*1584 یا 2560*1440 رندر می‌شود. بازی نیز از یک تکنیک موقتی استفاده می‌کند تا خروجی 4K را ارائه دهد. اگر یک کنسول PS4 Pro دارید که به یک تلویزیون 4K متصل شده است، تصاویر بسیار زیبایی خواهید دید.»

بر روی کنسول معمولی PS4 بازی با وضوح تصویر 1080p اجرا می‌شود. Fitzgerald در مورد چهره‌های موجود در بازی نیز صحبت کرد که بسیار جالب است. آخرین دشمنی که شما در بازی با آن روبه‌رو می‌شوید یک میلیون چندضلعی روی صورتش دارد. «سیستم انیمیشن صورت ما می‌تواند به درستی به مدل کارکتر‌ها، زمانی که که صحبت‌ می‌کنند و احساسات خود را نشان می‌دهند، پاسخ دهد. برای هر حرکت، حدودا 60هزار راس روی چهره آن‌ها وجود دارد. هر کارکتر کیفتیت بالایی دارد که در میان‌پرده‌ها و در گیم‌پلی بازی به نمایش در می‌آید. ما نیز حرکت‌ها و صورت بازیگرها را ثبت کرده‌ایم تا با جزئیات بالا در بازی به نمایش درآیند. آخرین دشمنی که شما در بازی با آن روبه‌رو می‌شوید، بیش از یک میلیون چندضلعی دارد. بیشتر از مقدار که ما برای یک کارکتر در بازی داشته‌ایم.»

اگر به دنبال یک بازی جهان باز می‌گردید تا حسابی خودتان را سرگرم کنید، بازی Spider-Man یکی از بهترین انتخاب‌ها است که امروز، روز انتشار آن است و به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =