اخبار بازی

در نسخه بعدی بازی Spider-Man منتظر حضور Venom باشید

در نسخه بعدی بازی Spider-Man منتظر حضور Venom باشید

وی جی مگ: براساس گفته‌های کارگردان بازی، در نسخه بعدی Spider-Man منتظر حضور Venom باشید. عنوان Spider-Man بازی انحصاری PS4 تجربه مهیجی را منتقل می‌کند. تاکنون هیچ بازی نتوانسته بود سیستم Web Swinging این شخصیت را به مانند ساخته Insomniac به نمایش بگذارد. با توجه به موفقیت‌های به دست آمده ساخت دنباله اصلا دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه Venom، شخصیت Symbiote (هم‌زیست) در بازی Spider-Man حضور نداشت اما گفته‌های کارگردان بازی یعنی برایان اینتیهار بیان می‌دارد می‌توان در قسمت دنباله بازی Spider-Man منتظر حضور Venom بود. البته اگر ساخت دنباله بازی مورد تایید قرار بگیرد. این اخبار هفته گذشته در گفتگوی اینتیهار با Kinda Funny Games به اشتراک گذاشته شد.

«به نظر من لباس Symbiote باید به صورت کامل مورد توجه قرار بگیرد. اگر این لباس تنها به صورت یک آیتم که با پیشروی در بازی در دسترس قرار ‌می‌گرفت در بازی وجود داشت عدالت در خصوص آن اجرا نمی‌شد. این مورد و حضور شخصیت Venom یکی از بهترین داستان‌هایی است که در ارتباط با شخصیت Spider-Man وجود دارد. داستان پیچیده‌ای که باید روایت شود و به شیوه خاص Insomniac نیز روایت شود.» اینتیهار پیش از این هم در مصاحبه با IGN اگرچه تولید ادامه این بازی را مورد تایید قرار نداد اما بسط و گسترش آن را بسیار جذاب خوانده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 17 =