اخبار بازی

صدرنشینی بازی Spider-Man در فروش PSN

صدرنشینی بازی Spider-Man

وی جی مگ: بازی Spider-Man موفقیت بزرگی برای Sony و Insomniac است و این موفقیت هر روز بزرگتر از روز قبل می‌شود و آمار بهتری از فروش این بازی منتشر می‌شود. به تازگی آمار فروش نسخه دیجیتالی بازی Spider-Man منتشر شده که باز هم صدر نشین است.

به گزارش وی جی مگ، بازی Spider-Man حدود 10 روز پیش منتشر شد و با اینکه متای دریافتی آن از بازی God of War کمتر بود ولی فروش بیشتری نسبت به این بازی داشت. همه این‌ها دست‌آورده‌های مهمی برای این بازی محسوب می‌شوند ولی این بازی در کشور ژاپن رکورد جدیدی را ثبت کرد.

بازی Spider-Man در کشور ژاپن سه برابر بازی God of War به فروش رسیده است و فروش آن دو برابر بازی Shadow of Tomb Raider است. همه این موفقیت‌ها آمار مشخصی از فروش دیجیتالی این بازی را ارائه نمی‌دهد. می‌توانید در زیر لیست 5 بازی پرفروش PSN در آمریکای شمالی را ببینید.

  1. Marvel’s Spider-Man
  2.  Marvel’s Spider-Man Digital Deluxe Edition
  3. DRAGON QUEST® XI – Digital Edition of Light
  4. NBA 2K19 20th Anniversary Edition
  5. NBA 2K19

این آمار هر لحظه می‌توانند تغییر کنند. همان‌طور که می‌بینید بازی Spider-Man در صدر قرار دارد و بازی Dragon Quest XI به خاطر سبک زیبایش درجایگاه سوم قرار دارد. کاربرانی که بازی را خریده‌اند می‌توانند به آن رای دهند. در زیر می‌توانید تعداد رای‌های این بازی ببینید.

  • Marvel Spider-Man (Standard Edition) – 4752 Ratings (US) – 1261 Ratings (UK)
  • Marvel’s Spider-Man (Digital Deluxe Edition) – 3269 Ratings (US) – 321 Ratings (UK)

حال می‌توانید آن را با بازی God of War که در ماه آپریل منتشر شد، مقایسه کنید که سریع‌ترین فروش را در کنسول PS4 داشت که بعد از انتشار بازی Spider-Man این عنوان به Spider-Man رسید.

  • God of War (Standard Edition) – 9882 Ratings (US) – Unavailable in the UK
  • God of War (Digital Deluxe Edition) – 2959 Ratings (US) – 1713 Ratings (UK)

بازی Spider-Man به محبوبیت بالایی رسیده است و این محبوبیت رو به افزایش است. این بازی در تاریخ 7 سپتامبر به طور انحصاری  برای کنسول PS4 منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − یک =