اخبار بازی

فروش 9 میلیون نسخه‌ای بازی Spider-Man

فروش 9 میلیون نسخه‌ای بازی Spider-Man

وی جی مگ: از همان سال گذشته میلادی می‌دانستیم که به احتمال فراوان بازی Spider-Man روی پلتفرم PS4 به فروش بسیار خوبی دست پیدا می‌کند. اثری که از دید بسیاری به عنوان بهترین بازی ساخته شده براساس این شخصیت معروف شناخته می‌شود و طبق آخرین آمار شاهد فروش 9 میلیون نسخه‌ای بازی Spider-Man هستیم.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به تمام توضیحات ارائه شده حالا می‌توان با فروش 9 میلیون نسخه‌ای بازی Spider-Man، این اثر را در میان پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول PS4 قرار داد که توضیح دادیم تاکنون 92 میلیون دستگاه از آن در اختیار گیمرها قرار گرفته.

سونی در آخرین بیانیه خود به این نکته اشاره کرده که رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های انحصاری PS4 اکنون در اختیار Spider-Man است و این بازی تا 25 نوامبر سال 2018 به فروش 9 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که تاکنون فروش بازی Spider-Man به 10 میلیون نسخه رسیده باشد.

برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که موفقیت خوب بازی Spider-Man در ادامه می‌تواند شرایط را برای ساخت ادامه این مجموعه و البته خریداری شدن استودیو Insomniac از سوی Sony فراهم کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =