اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از New Game Plus و بسته The Heist بازی Spider-Man

اطلاعاتی جدید از New Game Plus و بسته The Heist بازی Spider-Man

وی جی مگ: بالاخره تاریخ عرضه بسته The Heist بازی Spider-Man مشخص شد و سونی رسما اعلام کرد که این بسته قابل دانلود که اولین قسمت از مجموعه داستانی The City That Never Sleeps است در تاریخ 23 اکتبر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، بسته The Heist‌ بازی Spider-Man شامل دو لباس جدید با نام‌های Scarlett Spider II و Spider-UK از Spider-Verse می‌شود. هنوز مشخص نیست که هرکدام از این لباس‌ها چه قابلیت‌هایی را به گیمر می‌دهند اما مطمئنا تنها تاثیر ظاهری روی شخصیت اصلی ندارند. جدای از این مسئله بسته The Heist بازی Spider-Man شامل چند ماموریت جدید نیز می‌شود که تمرکز اصلی آنها روی Felicia Hardy یا همان Black Cat قرار دارد.

در شرایطی که سازندگان بازی Spider-Man‌ پیش‌تر توضیح داده‌ بودند که قابلیت New Game Plus به زودی به این انحصاری PS4 اضافه می شود اما بلاگ پلی‌استیشن زودتر از موعد اعلام کرده که این امکان فردا به بازی اضافه می‌شود. در حال حاضر توضیحات بخش New Game Plus از خبر اصلی بلاگ پلی‌استیشن حذف شده اما احتمالا زودتر از انتشار بسته The Heist بازی Spider-Man، شاهد اضافه شدن New Game Plus خواهیم بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + دوازده =