اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه دومین بسته قابل دانلود بازی Spider-Man

اعلام تاریخ عرضه دومین بسته قابل دانلود بازی Spider-Man

وی جی مگ: تاریخ عرضه دومین بسته قابل دانلود بازی Spider-Man تحت عنوان Turf Wars اعلام شد. پیش از این می‌دانستیم این بسته الحاقی در ماه نوامبر انتشار می‌یابد اما اکنون زمان دقیق عرضه آن هم مشخص گردید.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Insomniac Games عرضه بسته‌های الحاقی سریالی The City That Never Sleeps پس از انتشار بازی Spider-Man را با انتشار اولین بسته با نام The Heist در ماه گذشته آغاز کرد. اکنون نوبت به عرضه دومین بسته قابل دانلود بازی Spider-Man رسیده. براساس تصویر منتشر شده در منو اصلی بازی، بسته الحاقی Turf Wars در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شود. این تصویر هم‌چنین تایید کرد شخصیت Hammerhead که در The Heist معرفی شده بود نقش اصلی شخصیت منفی را در Turf Wars ایفا خواهد کرد.

در انتها باید اعلام کرد سومین و آخرین بسته الحاقی بازی تحت عنوان Silver Lining در ماه دسامبر انتشار می‌یابد. هر کدام از این سه بسته الحاقی با قیمت ده دلار به صورت جداگانه قابل خرید و تهیه بوده در حالی که The City That Never Sleeps در یک بسته کامل با قیمت 25 دلار قابل تهیه خواهد بود. عنوان Spider-Man به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =