اخبار بازی

پیش‌بینی کارشناس‌ها از فروش بازی Spider-Man

فروش بازی Spider-Man

وی جی مگ: بازی Spider-Man‌ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال بود و در پیش‌فروش‌های خود بسیار خوب عمل کرد. به تازگی نقدهای بازی منتشر شد که نشان‌دهنده ارزش بالای بازی است.

به گزارش وی جی مگ،  تحلیل‌گر NPD یعنی Mat Piscatella فروش بازی را پیش‌بینی کرده بود و همه‌چیز طبق پیش‌بینی‌های او پیش رفت. همان‌طور که Piscatella قبلا گفته بود، این بازی در بین 10 بازی پرفروش سال قرار گرفت.

بازی Spider-Man توانست متای 87 را دریافت کند که امتیاز بسیار خوبی است. با وجود گلایه‌های کاربران از افت گرافیکی بازی، بازهم Spider-Man درخشید و می‌توانیم این بازی را یکی از بهترین عناوین امسال بنامیم.

باید اعتراف کنیم با جود بازی‌هایی مانند FarCry5 و Monster Hunter World و بازی‌هایی که قرار است عرضه شوند مانند Red Dead Redemption 2  و Call of Duty Black Ops 4، بازی Spider-Man توانسه به خوبی در این رقابت حضور یابد.

بازی Spider-Man درسبک اکشن ماجراجویی سوم شخص است که در جهان باز جریان دارد و روایتگر داستان Peter Parker است. Peter  قدرت‌های زیادی دارد و هدف او این است که با جنایتکاران شهر مبارزه کند. در این قسمت دشمنان زیادی سد راه او خواهند بود که باعث به وجود آمدن تنوع در بازی می‌شود. بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =

  • بيشتر موفقيت بازي براي اين بوده كه هيچي بازي الان نيست و يك عنوان انحصاري ميتونه پادشاه اواخر تابستون باشه