اخبار بازی

اسپویل شدید بازی Spider-Man در یوتیوب

اسپویل شدید بازی Spider-Man در یوتیوب

وی جی مگ: عنوان Spider-Man اساسا یک بازی داستان‌محور تک‌نفره بوده و از نقاط داستانی و روایت حساسی نیز برخوردار است که سازندگان آن یعنی استودیو Insomniac Games و شرکت سونی تلاش زیادی تا قبل از عرضه کردند تا نکات مهم آن محفوظ بماند. در حالی که بسیار از طرفداران و دوست‌داران این شخصیت مارول از امکان اسپویل شدن آن دوری می‌کنند به نظر می‌رسد بازی Spider-Man در یوتیوب و توسط یوتیوبرها شدیدا اسپویل می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در همین ابتدا باید اظهار کرد این مسئله شامل همه یوتیوبرها نشده و برخی از آن‌ها به این نکات توجه می‌کنند. با این حال بازی Spider-Man در یوتیوب به طور گسترده‌ای در حال اسپویل شدن بوده و بسیاری از بخش‌های مربوط به داستان، شخصیت‌های جانبی و باس‌فایت‌ها بدون این که حتی هشداری به مخاطب و بیننده خود بدهند لو می‌روند و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

چنان‌چه بخواهید عبارت Spider-Man را در یوتیوب جستجو کرده یا اگر عضو چنل خاصی باشید بدون آن که بخواهید نکات مهم داستان بازی به چشمان شما خواهند خورد. با این حال جستجو در این وبسایت تمامی آن چیزی نیست که باید نگرانش باشید. حتی در بسیاری از ویدئوهایی که به منظور یافتن یک تروفی خاص در بازی تهیه شده شامل اسپویل بوده و سازنده ویدئو به نکات داستانی اشاره می‌کند. لازم به ذکر است این اولین باری نبوده که یک بازی داستان‌محور مهم با اسپویل شدید داستانی مواجه می‌شود و پیش از این، همین مسئله برای God of War، دیگر انحصاری موفق سونی نیز اتفاق افتاده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − سه =