اخبار بازی

عملکرد خوب بازی Spider-Man در زمینه پیش‌فروش

عملکرد خوب بازی Spider-Man در زمینه پیش‌فروش

وی جی مگ: هر روز به عرضه بازی Spider-Man نزدیک‌تر می‌شویم وعده زیادی از گیمرها اشتیاق زیادی برای بازی کردن این عنوان دارند. این اشتیاق به قدری زیادی شده که در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین بازی‌های Sony می‌شود. ظاهرا بازی Spider-Man در زمینه پیش‌فروش عملکرد بسیار خوبی دارد و مردم نیز امید زیادی نسبت به این بازی دارند.

به گزارش وی جی مگ، James Stevenson مدیر بخش اجتماعی استودیو Insomniac گفت: «واقعا دلپذیر است که مردم پول خود را برای بازی ما خرج می‌کنند و به ما ایمان دارند.» و در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Stuff گفت دلیل عملکرد بسیار خوب این بازی بازاریابی آن است. البته شرکت Sony تریلری از بازی منتشر کرده که چند ویژگی بازی را نشان می‌دهد.

اگر نگران این هستید که این تریلر داستان بازی را لو می‌دهند، نگران نباشید. Stevenson گفت: « من فکر می‌کنم مسؤلیت زیادی در برابر طرفداران داریم و این مسؤلیت باعث شده تا چیز زیادی را به آن‌ها نشان ندهیم و من نمی‌دانم که مردم در مورد لو رفتن داستان بازی بحث می‌کنند یا خیر. من می‌گویم که ما تلاش می‌کردیم تا مردم را سورپرایز کنیم و چیز‌های جدیدی به آن‌ها نشان دهیم.»

بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر سال 2018 به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 16 =