اخبار بازی

به‌روزرسانی 19 گیگابایتی در انتظار خریداران Spyro Reignited Trilogy

به‌روزرسانی 19 گیگابایتی در انتظار خریداران Spyro Reignited Trilogy

وی جی مگ: عنوان Spyro Reignited Trilogy تا چند روز دیگر منتشر می‌شود و می‌توان حدس زد بسیاری آن را تاکنون پیش‌خرید کرده باشند. با این حال باید به اطلاع‌تان برسانیم خریداران Spyro Reignited Trilogy در روز اول انتشار با به‌روزرسانی 19 گیگابایتی مواجه خواهند شد که بازی را به نسخه 1.02 ارتقا می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، با دانلود و نصب به‌روزرسانی روز اول 19.69 گیگابایتی Spyro Reignited Trilogy، مجموع حجم بازی به 67.48 گیگابایت می‌رسد. پیش از این اعلام شده بود حجم خود فایل بازی بدون هیچ گونه به‌روزرسانی برابر با 31.42 گیگابایت است. پس از نصب تمامی موارد و به‌روزرسانی‌ها حجم آن باید به 51.11 گیگابایت برسد اما میزان اعلام شده توسط کاربری در وبسایت ResetEra که تصویر آن را هم منتشر کرده به میزان 67.48 گیگابایت اشاره دارد. اکنون مشخص نیست فایل به‌روزرسانی بازی Spyro Reignited Trilogy فشرده شده است یا نکته دیگری در خصوص آن وجود دارد.

Spyro Reignited Trilogy مجموعه‌ای از سه نسخه ابتدایی Spyro یعنی Spyro the Dragon، Spyro 2: Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon بوده که کار توسعه آن توسط استودیو Toys for Bob صورت گرفته است. این کالکشن توسط انجین Unreal Engine 4 بازسازی شده و برای دو کنسول PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. خریداران Spyro Reignited Trilogy از تاریخ 13 نوامبر (22 آبان 97) به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + بیست =