اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy

تاخیر در عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy

وی جی مگ: عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy به تاخیر افتاد. بنابراین اگر امیدوار بودید تا این اثر را در تاریخ 21 سپتامبر 2018 که پیش از این برای آن برنامه‌ریزی شده بود تجربه کنید متاسفانه باید اندکی بیشتر منتظر بمانید.

به گزارش وی جی مگ، یکی از مدیران استودیو Toys for Bob پاول یان با انتشار بیانیه‌ای در بلاگ رسمی شرکت Activision تاخیر در عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy را مورد تایید قرار داد. این تاخیر انتشار بازی را تقریبا دو ماه عقب انداخته و به دنبال آن تاریخ عرضه جدید بازی Spyro Reignited Trilogy برابر 13 نوامبر 2018 (22 آبان 97) اعلام شده است. پاول یان ابراز امیدواری کرد تا مخاطبین هر چه زودتر بتوانند این مجموعه ریمستر شده را تجربه نمایند اما هم‌اکنون Spyro Reignited Trilogy به محبت و محافظت بیشتری نیاز دارد. یان وعده داد هنگامی که سرانجام موفق به تجربه این مجموعه شویم متوجه خواهیم شد که این میزان صبر بیشتر ارزشش را داشته است.

عنوان Spyro Reignited Trilogy در نوامبر 2018 برای PS4 و XBOX ONE عرضه خواهد شد و علیرغم حرف و حدیث‌های بسیار، تاکنون انتشار آن برای سایر پلتفرم‌ها مورد تایید قرار نگرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =