اخبار بازی

تاریخ عرضه Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch‌ لو رفت

تاریخ عرضه Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch‌ لو رفت

وی جی مگ: براساس لیست لو رفته توسط GameStop Germany تاریخ عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch‌ مشخص شده است.

به گزارش وی جی مگ، همان طور که می‌دانید در گذشته چندین بار شایعاتی پیرامون عرضه بازی مذکور برای کنسول هیبریدی نینتندو به گوش رسیده بود که البته آخرین مورد آن به ماه جولای بر می‌گشت. این در حالی است که از زمان انتشار Spyro Reignited Trilogy برای سه پلتفرم دیگر در ماه نوامبر، هیچ گونه خبری درباره احتمال عرضه پورت Switch به گوش نرسیده بود.

اکنون براساس اطلاعات منتشر شده تاریخ عرضه Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch‌ برابر با 16 آگوست 2019 (25 مرداد 98) اعلام شده است. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است که GameStop Germany چندان فروشگاه بزرگی نبوده که بتوان به لیست و اطلاعات منتشر شده توسط آن اطمینان کرد. اگر این خبر توسط GameStop به اشتراک گذاشته شده بود قضیه کاملا متفاوت بود. با این حال معمولا فروشگاه‌های کوچک در انتشار چنین مواردی به تاریخ عرضه دقیق اشاره نمی‌کنند در حالی که GameStop Germany علاوه‌بر تایید عرضه Spyro Reignited Trilogy روی Switch، به طور دقیق از 16 آگوست برای انتشار آن خبر داده است.

در حال حاضر باید تا اعلام جزئیات رسمی توسط Activision منتظر مانده و لیست منتشر شده را در حد شایعه بدانیم. عنوان Spyro Reignited Trilogy با قیمت 40 دلار برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 4 =