اخبار بازی

دلیل تاخیر عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy مشخص شد

تاخیر عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy

وی جی مگ: به تازگی شرکت اکتیویژن و توسعه دهندگان بازی Spyro Reignited Trilogy دلیل تاخیر بازی از ماه سپتامبر به ماه نوامبر را توضیح دادند. گزارشی وجود دارد که بر طبق آن گزارش دلیل تاخیر بازی این بود تا هر سه بازی روی یک دیسک عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، اگر به خاطر داشته باشید در اوایل این ماه اعلام شد که فقط نسخه اوول Spyro the Dragon روی دیسک عرضه می‌شود و پلیرها برای بازی کردن نسخه‌های دوم و سوم باید آن‌ها را دانلود کنند.

به گزارش کانالی در YouTube که YongYega نام دارد اعلام شد که Toys for Bob توانسته Activision را قانع کند تا بازی را با تاخیر عرضه کنند تا بتوانند هر سه بازی را روی یک دیسک عرضه کنند. به هر حال هنوز معلوم نیست که علت تاخیر این بازی چه چیزی است و عرضه شدن هر سه بازی روی یک دیسک در حد شایعه است.

تنها توضیح رسمی که از این تاخیر وجود دارد، توسط مدیر ارشد این استودیو یعنی Paul Yan منتشر شده که به شرح زیر است:

«همه در Toys for Bob برای بازسازی Spyro Trilogy افتخار می‌کنیم و تصمیم گرفتیم تا این بازی را به بهترین شکل ارائه دهیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا تاریخ عرضه بازی را عوض کنیم که در تاریخ 13 نوامبر سال 2018 منتشر خواهد شد. امیدوار بودم تا بتوانید زودتر این بازی را تجربه کنید ولی این بازی به زمان بیشتری نیاز دارد. در ماه نوامبر می‌توانید در دنیای این بازی به اکتشاف بپردازد و از آن لذت ببرید و در نهایت به خاطر مدت زمان بیشتری که صبر کردید راضی خواهید بود.»

بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ 13 نوامبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + چهارده =