اخبار بازی

شایعه: عرضه بازی New Super Mario Bros U برای Nintendo Switch

بازی New Super Mario Bros U برای Nintendo Switch

وی جی مگ: بازی New Super Mario Bros U که برای کنسول Wii U منتشر شده بود احتمالا راهی کنسول Nintendo Switch شود. اگر این شایعه‌ درست باشد به زودی این بازی در دسترس دارندگان Switch خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، اولین شایعه‌ها در مورد پورت شدن این بازی در اوایل سال 2018 قبل از نمایش E3 به وجود آمد. این منبع با شرکت Nintendo اروپا مرتبط است که قبلا اطلاعات درستی در مورد بازی‌های Mario + Rabbids Kingdom Battle داده بود.

به نظر می‌رسد که این پورت از بازی شامل نسخه اصلی بازی و محتوای Super Luigi U باشد. محتواهای قابل دانلود پولی این عنوان در سال 2013 منتشر شد و نسخه فیزیکی‌ هم داشت. شایعه‌ها حاکی از این است که نسخه Switch بازی شامل محتواهای جدیدی خواهند بود که باعث می‌شود از نسخه Wii U با ارزش‌تر باشد.

احتمال می‌رفت که نام این بازی New Super Mario Deluxe باشد که هنوز معلوم نیست از این نام استفاده می‌شود یا خیر. البته بعضی‌ها بر این باورند که نام بازی همین خواهد بود تا با نسخه پورت شده آن همخوانی داشته باشد.

همان‌طور که اشاره شد این بازی قرار است محتواهای زیادی داشته باشد مانند چالش‌های سکه قرمز و یک نسخه از بازی Super Mario Bros The Lost Levels که با انجام کار‌هایی باز می‌شود. باید تا منتشر شدن اطلاعات رسمی از این بازی صبر کنیم و ببینیم که آیا این بازی برای Switch منتشر می‌شود یا خیر.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 1 =