اخبار بازی

سالگرد 20 سالگی مجموعه بازی Spyro

سالگرد 20 سالگی مجموعه بازی Spyro

وی جی مگ: امروز مجموعه Spyro بیست ساله شد و کسانی که اولین نسخه این بازی را بیست سال پیش بازی کردند، مسن‌تر شده‌اند و با این مجموعه زیبا خاطرات بسیار خوبی دارند. سازندگان مجموعه Spyro در تویتی با انتشار یک ویدئو بیست‌سالگی این مجموعه را جشن گرفتند.

به گزارش وی جی مگ، مجموعه بازی‌های Spyro یکی از پرطرفدارن‌ترین بازی‌ها است. می‌دانیم که Activision قرار است یک نسخه باز‌سازی شده از سه نسخه اول این بازی را منتشر کند که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این مجموعه است.

گرافیک این بازی بسیار پیشرفت کرده و بعضی از ویژگی‌ها این مجموعه دچار تغییراتی شده است تا بتواند مخاطبین بیشتری را جذب کند ولی این‌ کار به ‌گونه‌ای انجام شده تا بازی از ریشه‌های خود فاصله نگیرد. استودیو Toys for Bob قول داده تا سیستم کنترل و سیستم پاداش‌دهی مرحله‌های بازی را به‌روز‌رسانی کند.

قرار بود که این نسخه باز‌سازی شده این ماه منتشر شود ولی تاریخ عرضه آن به 13 نوامبر تغییر یافت. شایعه شده که دلیل این کار، عرضه هر سه نسخه بازی بر روی یک دیسک است. بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ 13 نوامبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد و اگر از طرفداران این مجموعه هستید می‌توانید با تهیه این بازی خاطرات خود را مرور کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 18 =