اخبار بازی

بخش Just Survive بازی H1Z1 به‌زودی تعطیل می‌شود

بخش Just Survive بازی H1Z1

وی جی مگ: بخش Just Survive بازی H1Z1 که یک spinoff از این عنوان است سال پیش به صورت Early Access از طریق Steam در دسترس بود، در پایان ماه اکتبر حذف می‌شود. استودیو Daybreak Games دیروز اعلام کرد که سرورهای این بازی تا ساعت 2 بعد از ظهر 24 اکتبر فعال خواهند بود. همه خریدهای Steam و پرداخت‌های درون برنامه‌ای غیرفعال خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، Daybreak در مورد بخش Just Survive گفت که کنار گذاشتن این بخش تصمیم دشواری برای ما بود ولی جمعیت فعلی بازی، ادامه دادن این بخش را برای ما سخت می‌کند. Just Survive اصول گیج‌کننده‌ای دارد ولی بخش مربوط به ریشه بازی H1Z1 است که پلیرها را در یک دنیای پر از زامبی قرار می‌دهد. پلیرها در این مود برای زنده مانده از دست زامبی‌ها و دیگر پلیره‌ها به دنبال مواد مورد نیاز و اسلحه می‌گشتند.

بعد از اینکه بازی به صورت Early Access در ژانویه سال 2015 منتشر شد، دو مود داشت که یکی از آن‌ها مود BattleRoyle بود که با کمک بازی PUBG ساخته شد. این مودها به دو بازی مختلف در سال 2016 تقسیم شدند. مود اوریجینال بازی H1Z1 به مود H1Z1 Just Survive تبدیل شد.

این تغییرنام در انتشار دوباره در آگوست اتفاق افتاد. این بازی به صورت free-to-paly برای PC و PS4 منتشر شد و هم‌اکنون در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − هفت =