اخبار بازی

سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری گیمرها روی بازی Star Citizen

سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری گیمرها روی بازی Star Citizen

وی جی مگ: سرمایه‌گذاری گیمرها روی بازی Star Citizen به میزان 200 میلیون دلار رسید. این اثر که به صورت انحصاری برای پلتفرم PC در حال ساخت است یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های چند سال اخیر صنعت ویدئوگیم به شمار می‌رود.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده گیمرها به صورت دقیق روی بازی Star Citizen به میزان 200,013,186 دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این میزان به لطف 2,121,314 حامی و پشتیبان مهیا شده است. چنان‌چه بخواهیم یک حساب و کتابی انجام دهیم متوجه می‌شویم هر شخص به طور متوسط 98.24 دلار به ساخت و توسعه این بازی کمک کرده است.

در ادامه خبرهای خوب پیرامون Star Citizen باید به اطلاع‌تان برسانیم حتی اگر شما جز حامیان این بازی هم نبوده‌اید هفته آینده از روز 23 الی 30 نوامبر فرصت خواهید داشت تا به صورت رایگان تمامی کشتی‌های فضایی درون بازی را از طریق رویداد “Free Fly” تجربه نمایید. رویدادی که سازندگان بازی نام‌برده یعنی استودیو Cloud Imperium Games به دلیل انتشار اولین سیاره قابل اکتشاف و جستجو بازی تحت عنوان Hurston ترتیب داده‌اند. Star Citizen در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما به نظر می‌رسد سرانجام به انتشار و تجربه این اثر مورد انتظار نزدیک می‌شویم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =