اخبار بازی

روزهای خوش بازی Star Citizen همچنان ادامه دارد

روزهای خوش بازی Star Citizen همچنان ادامه دارد

وی جی مگ: روزهای خوش بازی Star Citizen باز هم ادامه دارد. این اثر به مدت 6 سال است که در حال ساخت و توسعه قرار دارد و در حالی که هنوز خبری از اعلام تازیخ عرضه آن نیست اما هم‌چنان به جمع‌آوری سرمایه ادامه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، این عنوان فضایی که به صورت انحصاری برای PC تولید می‌شود تاکنون نزدیک به 200 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است. به تازگی دورهمی برای طرفداران و سازندگان بازی تحت عنوان CitizenCon برگزار شده تا روزهای خوش بازی Star Citizen و سازندگان آن هم‌چنان ادامه پیدا کند. انتشار به‌روزرسانی و تریلر جدید و فروش سفینه‌های فضایی جدید باعث شد تا ظرف یک روز 379,254 دلار به خزانه توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیو Cloud Imperium Games افزوده شود. در روز بعد مورخ 11 اکتبر Cloud Imperium Games حدود 320 هزار دلار دیگر بودجه کسب کرد و روز بعد یعنی 12 اکتبر 200 هزار دلار دیگر جمع‌آوری شد. جمع آمار ذکر شده بیان می‌دارد بازی ظرف چند روز موفق شده حدود 1 میلیون دلار سرمایه کسب کند.

این مورد پرش بلندی در زمینه کسب سرمایه و درآمدزایی برای Star Citizen را نشان می‌دهد. زیرا تا پیش از روز 10 اکتبر، بازی روزانه 21 هزار دلار سرمایه جمع‌آوری می‌کرد. نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد بدین شرح است که Star Citizen تمامی جزئیات مربوط به کسب سرمایه خود را به صورت عمومی به نمایش می‌گذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =