اخبار بازی

سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری برای تبلیغات بازی Star Citizen

سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری برای تبلیغات بازی Star Citizen

وی جی مگ: عنوان جاه‌طلبانه Star Citizen و بخش تک‌نفره داستانی آن با نام Squadron 42 مدت‌هاست که در حال توسعه بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد. با این حال سازندگان این اثر در صحبت‌های جدید خود به زمان عرضه تست آلفا و بتا و هم‌چنین کسب سرمایه‌گذاری خصوصی برای تبلیغات بازی Star Citizen اشاره کردند.

به گزارش وی جی مگ، کریس رابرتز از استودیو Cloud Imperium Games در به‌روزرسانی جدید پست شده در بلاگ رسمی بازی تایید کرد که توسعه‌دهندگان این اثر قصد دارند تا انتهای سال 2019 ساخت و توسعه محتویات را به اتمام رسانده و در نیمه ابتدایی سال 2020 نسخه تست آلفا Squadron 42 را برگزار کنند. پس از ایجاد بالانس، بهینه‌سازی‌ها و رفع مشکلات و باگ‌های مختلف، تست بتا قابل‌بازی نیز در همین سال در دسترس قرار خواهد گرفت.

ادامه صحبت‌های کریس رابرتز به مسائل مالی اختصاص پیدا کرد. رابرتز اظهار کرد اخیرا استودیو Cloud Imperium Games از طریق سرمایه‌گذاری‌های خصوصی بودجه 46 میلیون دلاری برای تبلیغات بازی Star Citizen به دست آورده است. امری که تا پیش از این تمرکز زیادی روی آن انجام نشده بود.

«هنگامی که کمپین کسب سرمایه و جمع‌آوری بودجه Star Citizen و Squadron 42 آغاز شد قرار شد تا این بودجه به ساخت بازی اختصاص داده شود و مقدار آن، چشم‌انداز و میزان جاه‌طلبانه بودن اثری که در حال کار روی آن هستیم را تعیین کند. این تعهدی است که با افتخار می‌گویم رو آن پابرجا ماندیم. به همین دلیل است که در سرتاسر دنیا 500 کارمند مشغول کار روی بازی‌ هستند و میزان کمی از مبلغ جمع‌آوری شده به بازاربابی و تبلیغات اختصاص پیدا کرد. این سرمایه‌گذاری جدید خصوصی به ما کمک کرد تا استقلال خود را حفظ کنیم و در عین حال بتوانیم به مبلغی که برای آن برنامه‌ریزی کردیم دست پیدا کنیم. اگرچه ما منابع کمپانی‌هایی هم‌چون EA و Activision را در اختیار نداریم اما اکنون سرنوشت اثرمان در دست‌ خودمان است و به‌علاوه حمایت همه شما مخاطبین را نیز در اختیار داریم که سلاح مخفی ما محسوب می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 10 =