اخبار بازی

سازندگان Star Ocean روی بازی جدیدی برای PS4 کار می‌کنند

سازندگان Star Ocean روی بازی جدیدی برای PS4 کار می‌کنند

وی جی مگ: آگهی استخدام جدید استودیو tri-Ace نشان از این دارد که به احتمال فراوان سازندگان Star Ocean روی بازی جدیدی برای PS4 کار می‌کنند. استودیویی که سابقه طولانی در توسعه آثار JRPG دارد و به عنوان یکی از قدرتمندترین تولیدکننده‌های این حوزه شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از آگهی استخدام استودیو tri-Ace نشان می‌دهد که این تولیدکننده حاضر در توکیو به دنبال جذب نیروی جدید برای کار روی بازی است که توسط Unreal Engine 4 توسعه پیدا می‌کند. بازی که فعلا قرار است تنها برای کنسول PS4 تولید شود.

هرچند استودیو tri-Ace دارای یک موتور گرافیکی داخلی است اما احتمالا به درخواست ناشر بازی بیخیال استفاده از آن شده و سازندگان Star Ocean قصد دارند برای توسعه بازی جدید خود از Unreal Engine 4 استفاده کنند که توسط کمپانی Epic Games طراحی شده.

آخرین بازی عرضه شده از سوی سازندگان Star Ocean چیزی نیست جز نسخه ریمستر بازی Resonance of Fate که با پشتیبانی از وضوح تصویر 4K به تازگی برای PC، Xbox One و PS4 منتشر شد. این استودیو در گذشته سابقه کار روی Okamiden برای Nintendo DS را نیز در کارنامه دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − دو =