اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص شد ؟

تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص شد ؟

وی جی مگ: اولین‌بار در سال 2016 بود که متوجه شدیم استودیو Respawn Entertainment مشغول ساخت بازی براساس مجموعه Star Wars است. در نهایت بعد از مدتی مشخص که نام این بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است و قرار است که در سال 2019 از سوی سازندگان Titanfall منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، در نهایت طی رویداد EA Play 2018 مشخص شد که این بازی در تعطیلات سال 2019 روانه بازار می‌شود اما تاکنون جزئیات زیادی از این اثر در دسترس قرار نگرفته. معمولا این دست از شایعات را پوشش نمی‌دهیم اما اطلاعات به دست آمده با جزئیاتی همراه شده‌اند که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

به تازگی یکی از کاربرهای ردیت توضیح داده که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در ماه نوامبر سال 2019 عرضه می‌شود. داستان این اثر وقایع پنج سال بعد از قسمت سوم فیلم‌ها را روایت می‌کند و گیمر کنترل شخصیتی را با نام Cal برعهده می‌گیرد و وظیفه دارد که جدای‌های باقی مانده را از پا در آورد.

در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با استاد Cal نیز آشنا می‌شویم که Ceres نام دارد. نهایتا باید به این مسئله توجه کرد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order احتمالا با نهمین قسمت از مجموعه فیلم Star Wars نیز ارتباط دارد. این قسمت از مجموعه Star Wars در تاریخ 20 دسامبر 2019 اکران می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − هفت =