اخبار بازی

اولین اطلاعات از بازی Star Wars Jedi Fallen Order

بازی Star Wars Jedi Fallen Order

وی جی مگ: بازی Star Wars Jedi Fallen Order در سال 2016 معرفی شد ولی اطلاعات اصلی بازی در E3 امسال به دستمان رسید. نام کامل بازی و داستان آن را می‌دانیم و در آخر باید به تاریخ انتشار آن اشاره کنیم که اواخر سال 2019 است. اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شده که فقط در حد شایعه هستند که می‌توانید در ادامه آن‌ها را بخوانید.

به گزارش وی جی مگ، در نمایشگاه E3 امسال مدیر عامل استودیو Respawn یعنی Vince Zampella اطلاعتی از این بازی منتشر کرد. اتفاقات بازی Star Wars Jedi Fallen Order دنباله Revenge of the Sith می‌باشد. شما در نقش Padawan بازی خواهید کرد. کسی که از نظام 66 زنده ماند و احتمالا از استادش جدا شده است و مخفی مانده تا بتواند از ارتش امپراتور Plapatine فرار کند.

در پادکستی، Jason Ward گفت که با یکی از بازی‌سازان صحبتی داشته و اطلاعاتی در مورد این بازی به‌دست آورده است. Ward گفت که Fallen Order بسیار شبیه به Force Unleashed خواهد بود و فقط بدون کوه‌»

Ward به بازی Force Unleashed اشاره کرد و گفت که Fallen Order به ریشه‌های این عنوان و محتواهایی که در فیلم‌ها دیده‌ایم پایبند خواهد بود و چیز‌های نامربوطی در این بازی نخواهیم دید. او همچین گفت که مردم در این بازی نابود کننده ستاره‌ها را از بین نمی‌برند.

اگرچه به نظر می‌رسد که محتواهای زیادی برای بخش Multiplayer در راه است ولی Ward می‌گوید، بهتر است که بازی Star Wars Battlefront را حذف نکنید.

همه این اطلاعات در حد شایعه است ولی قبلا اطلاعات درستی از این شخص منتشر شده است و احتمال این وجود دارد که اطلاعت منتشر شده، صحت داشته باشند. به هر حال اطلاعات موثقی در سال بعد از این بازی منتشر می‌شود. بازی Star Wars Jedi Fallen Order توسط استودیو Respawn Entertainment در دست توسعه است و در اواخر سال 2019 توسط شرکت EA برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 2 =