اخبار بازی

کمپانی Starbreeze در آستانه ورشکستگی

کمپانی Starbreeze در آستانه ورشکستگی

وی جی مگ: ماه پیش بود که بازی Overkill’s The Walking Dead بالاخره منتشر شد و شواهد نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری طولانی مدت و بزرگ ناشر آن موفقیت‌آمیز نبوده و کمپانی Starbreeze در آستانه ورشکستگی قرار گرفته و تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی در ساختار خود گرفته.

به گزارش وی جی مگ، بو اندرسون مدیرعامل کمپانی Starbreeze امروز صبح اعلام کرد که به ‌زودی جایگاه خود را ترک می‌کند و حتی دیگر وظیفه حضور در هیات مدیره این ناشر را نیز دیگر برعهده ندارد. تغییراتی که قرار است در اولین فرصت موجود لحاظ شوند.

هرچند کمپانی Starbreeze در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اما فعلا تصمیم به تسلیم شدن نگرفته و قصد دارد آخرین تلاش‌های خود برای دوری از این موضوع را نیز صورت دهد. بیانیه رسمی این کمپانی نشان می‌دهد که تمامی زیر مجموعه‌های توسعه و نشر آنها به زودی از دید مدیریت با تغییرات گسترده‌ای روبرو می‌شوند و این موضوع با دادستانی کل استکهلم نیز در میان گذاشته شده.

شرایط به شکلی رقم خورده که حالا Starbreeze برای ادامه حیات خود به یک بازی پرفروش نیاز دارد. آنها در حال حاضر مشغول ساخت و توسعه بازی PayDay 3 هستند و هیچ بعید نیست که تاریخ عرضه این اثر را با توجه به اتفاقات پیش آمده، جلو انداخته و نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =