اخبار بازی

تجربه دوباره Stardew Valley به عنوان یک بازی بتل رویال

تجربه دوباره Stardew Valley به عنوان یک بازی بتل رویال

وی جی مگ: زمانی که صحبت از ژانر بتل رویال می‌شود، بسیاری به بازی‌هایی فکر می‌کنند که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به اثری در این سبک دارند. شاید بهترین نمونه در این میان Metal Gear Solid 5 باشد که بخش عمده‌ای از المان‌های مورد نیاز این ژانر را دارد اما مطمئنا تجربه دوباره Stardew Valley به عنوان یک بازی بتل رویال موضوعی است که هیچ‌کس درباره‌اش فکر نکرده.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی یکی از کاربرهای Nexus Mods با نام Ilyaki مادی را برای نسخه PC بازی Stardew Valley طراحی کرده و تغییراتی را در ساختار آن به وجود آورده تا با یک بازی بتل رویال روبرو باشیم. اتفاقی که شاید بدبین‌ترین افراد حاضر در صنعت بازی نیز به آن فکر نکرده بودند.

درست مانند دیگر آثار بتل رویال، در تجربه دوباره Stardew Valley به عنوان یک بازی بتل رویال شاهد حضور 100 گیمر در دنیای بازی هستیم و نقشه نیز به مرور کوچک‌تر می‌شود تا تمرکز مبارزات در یک نقطه خاص قرار گیرد. سازنده این ماد حتی از Fortnite الگوبرداری کرده و این قابلیت را به گیمرها داده که با قطع کردن درخت از آن برای ساخت دیوار استفاده کنند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که تجربه دوباره Stardew Valley به عنوان یک بازی بتل رویال تنها به واسطه ماد منتشر شده برای نسخه PC این بازی امکان‌پذیر است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 1 =