اخبار بازی

فرایند ساخت Starfield با مشکل مواجه شده

فرایند ساخت Starfield با مشکل مواجه شده

وی جی مگ: گزارش جدید منتشر شده از سوی وبسایت 4Chan نشان می‌دهد کمپانی Bethesda در فرایند ساخت Starfield با مشکل مواجه شده است.

به گزارش وی جی مگ، این اثر برای اولین با یک تیزر کوتاه در نمایشگاه E3 2018 رونمایی شد و اکنون اطلاعات جدید حاکی از آن است که در این بازه زمانی توسعه بازی با پیشرفت اندکی همراه شده است. اگرچه به نظر می‌رسد تمامی این موارد شایعه بوده و منبع آن نیز قابل اتکا نیست اما جزئیات دیگری از سوی ResetEra منتشر شده که نشان می‌دهد فرایند ساخت Starfield با مشکلات جدی رو به رو شده است. خلاصه این نکات به شرح زیر است:

  • ترس و اضطراب به وجود آمده ناشی از اتفاقات پیرامون بازی Fallout 76 باعث ایجاد مشکلاتی در سایر پروژه‌ها شده
  • فرایند توسعه و ساخت بازی Starfield با مشکلاتی همراه شده
  • تمامی اعضای استودیو مشغول تلاش هستند تا مشکلات بازی را برطرف کنند. با این حال پروسه این کار تاکنون چندین بار از ابتدا آغاز شده
  • انجین مشکلات متعددی را به وجود آورده است. مبارزات فضایی درست شکل نمی‌گیرند
  • داستان بازی دو بار بازنویسی شده است
  • نظارت و کارگردانی مشخصی در پروژه وجود داشته و معلوم نیست چه کسی هدایت پروژه را برعهده دارد

واضح است عملکرد ضعیف Fallout 76 تمامی برنامه‌‌های Bethesda Game Studios را برای آینده به هم ریخته و تاخیر بازی The Elder Scrolls Blades هم یکی از نتایج آن است. براساس موارد اعلام شده Blades تاکنون به هیچ وجه به تجربه لذت‌بخش و مهیجی تبدیل نشده به بازنگری‌های اساسی نیاز دارد. در آخر باید یادآوری کرد صحت اطلاعات به اشتراک گذاشته مورد تایید رسمی قرار نگرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =