اخبار بازی

تعداد کاربرهای فعال Steam به 45 میلیون نفر رسید

تعداد کاربرهای فعال Steam به 45 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: برای سال‌هاست که فروشگاه آنلاین Valve توانسته جان دوباره‌ای به بازار بازی‌های PC دهد و حالا خبر رسیده که تعداد کاربرهای فعال Steam به 45 میلیون نفر رسیده. آماری که نشان از موفقیت چشم‌گیر Valve دارد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا سال‌ها پیش Steam به عنوان فروشگاهی اختصاصی برای خرید آنلاین بازی‌های PC‌ شروع به کار کرد و حالا بخش بزرگی از منابع اقتصادی این بازار را به خود اختصاص داده. کاربرهای فعال Steam و خرید‌های متعددی که به طور کلی از این فروشگاه انجامی می‌شود یکی از اصلی‌ترین دلایل ادامه حیات بازار بازی‌های PC است.

به‌تازگی Valve به‌روزرسانی را منتشر کرده و در کنار آن اعلام کرد که از این پس این فروشگاه از زبان اسپانیایی و ویتنامی نیز پشتیبانی می‌کند و تعداد کاربرهای فعال Steam به 45 میلیون نفر رسیده. این آمار سال گذشته 33 میلیون نفر بود.

در مقام مقایسه باید به این نکته اشاره کرد که Playstation Network طبق آخرین گزارش منتشر شده 80 میلیون کاربر فعال ماهیانه داشته و Xbox Live نیز 57 میلیون کاربر فعال ماهیانه را در اختیار دارد. البته باید توجه کرد که 45 میلیون، در اصل آمار کاربرهای فعال روزانه Steam است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =

  • دم استیم گرم
    فقط این چند وقته یک مشکل جدید پیدا شده که هر شرکتی می خواد واسه خودش پلتفرم بزنه و بازیهاش رو به استیم نیاره.
    الان یک پی سی گیمر باید همزمان اوریجین ، یوپلی ، بتل نت و استیم و به تازگی هم پلتفرم بتسدا رو داشته باشه.