اخبار بازی

کاربرهای فعال ماهیانه Steam به 90 میلیون نفر رسید

کاربرهای فعال ماهیانه Steam به 90 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: هرچه امسال باید شاهد رقابتی سخت میان فروشگاه‌های مختلف بازی‌های PC باشیم اما آمار نشان از حکمرانی کامل Steam در سال 2018 دارد. آخرین اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که کاربرهای فعال ماهیانه Steam به 90 میلیون نفر در سال 2018 رسیده.

به گزارش وی جی مگ، آمار و ارقام به دست آمده نشان می‌دهد که روزانه فروشگاه Steam چیزی حدود 47 میلیون کاربر را میزبانی می‌کند. این در حالی است که کاربرهای همزمان فروشگاه Valve به 18.5 میلیون رسیده و هر ماه تقریبا 1.6 میلیون خرید از طریق Steam انجام می‌شود.

کاربرهای فعال ماهیانه Steam به 90 میلیون نفر رسید 1

در سال 2012 بخش عمده‌ای از کاربرهای Steam به دو منطقه آمریکای شمالی و اروپای غربی اختصاص داشتند و آسیا و دیگر منطقه‌ها تنها یک پنجم کاربرها را شامل می‌شدند. این در حالی است که سال 2018 از این نظر با تغییرات بسیاری برای فروشگاه Valve همراه بوده و حالا آسیا سهم بیشتری را نسبت به گذاشته از آن خود کرده. در حال حاضر Steam از 40 ارز مختلف و 26 زبان پشتیبانی می‌کند.

کاربرهای فعال ماهیانه Steam به 90 میلیون نفر رسید 2

با وجود این موضوع که کاربرهای فعال ماهیانه Steam به 90 میلیون نفر رسیده اما در سال 2019 باید شاهد رقابتی سخت میان این فروشگاه و دیگر رقبا همچون Epic Games Store باشیم. فروشگاهی که اعلام شده تنها روی بازار PC تمرکز ندارد و به‌زودی بازی‌ دو سیستم عامل همراه iOS و Android را نیز منتشر می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =