اخبار بازی

داستان گیمر 81 ساله و بازی Destiny 2

داستان گیمر 81 ساله و بازی Destiny 2

وی جی مگ: یکی از بهترین مزیت‌های آنلاین بازی کردن، نزدیک‌ شدن افراد به همدیگر است. به راستی هیچ حسی لذت‌بخش‌تر از آن نیست که با دوستان خود گروهی تشکیل دهید و به همراه یکدیگر به تجربه عناوین آنلاین بپردازید. فرقی نمی‌کند بازی شوتر MMOیی چون Destiny باشد یا عنوان MMORPG هم‌چون World of Warcraft. در همین خصوص با داستان گیمر 81 ساله و بازی Destiny 2 که مزیت‌های بازی آنلاین را به ما یادآوری می‌کند همراه وی جی مگ باشید.

به گزارش وی جی مگ، Fibby Kinney با لقب “FIBBOB” یک نویسنده 81 ساله بازنشسته است. به‌علاوه Fibby یکی از طرفداران سرسخت دنیای خلق شده توسط استودیو Bungie در فرنچایز Destiny هم محسوب می‌شود. با عرضه بسته الحاقی Forsaken برای Destiny 2 که محتویات جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کند، Fibby در پی اندک کمکی بود تا بتواند Leviathan Raid را تجربه کند. اما Raidها ماموریت‌های تک‌نفره نیستند و برای انجام آن‌ها به کمک نیاز خواهید داشت. پس از آن گیمر 81 ساله مورد نظر به گروه فیسبوک بازی Destiny 2 مراجعه کرد و از کابران این جمع تقاضای کمک کرد.

در همین خصوص یکی از کاربران وبسایت Reddit نوشت که «من تاکنون Raidهای چندانی را در Destiny 2 تجربه نکرده بودم اما برای کمک به این دوست‌مان، باید این کار را انجام می‌دادم. کمک به او باعث خشنودی ما بود. پس از آن ما ماموریت Eater of Worlds را هم تجربه کردیم و به FIb کمک کردیم تا بتواند بخش Legend of Acrius را هم تجربه کند. ضمنا قصد داریم به‌زودی Spire of Stars را هم پاک‌سازی نماییم.»

به همین شکل بسیاری از Raidهای بازی تکمیل و پاک‌سازی شدند. اما مهم‌ترین موفقیت به دست آمده به Raidهای بازی مربوط نمی‌شدند بلکه مهم‌ترین دستاورد این موضوع حس تعلق داشتن به یک اجتماع و جمعی بود که باعث شد Fibby Kinney روایتی از داستان گیمر 81 ساله و بازی Destiny 2 را به همراه دوستانش به اشتراک بگذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 14 =