اخبار بازی

اولین اطلاعات از گیم‌پلی بازی Streets of Rage 4

اولین اطلاعات از گیم‌پلی بازی Streets of Rage 4

وی جی مگ: به دنبال معرفی اولیه توسط شرکت Sega، اولین اطلاعات از گیم‌پلی بازی Streets of Rage 4 منتشر شد و براساس شواهد معلوم این اثر با حسی کاملا نوستالژیک بازخواهد گشت.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت VG247 به تازگی توانسته بخشی از بازی را تجربه کند و به دنبال همین مورد اولین اطلاعات از گیم‌پلی بازی Streets of Rage 4 به اشتراک گذاشته شده است. در نگاه اول Streets of Rage 4 به مانند یک اثر بازسازی شده به نظر می‌رسد. با این تفاوت که استایل گرافیکی هنری-کارتونی بازی با بازنگری اساسی همراه شده و بهبود یافته است. با این حال بخش‌های عمده‌ای از گیم‌پلی از مشت زدن، به جپ و راست و حرکت کردن، ضربات روی هوا و غیره حس گذشته را یادآوری می‌شود و برخی از موارد هم دقیقا همان حرکات هستند. اما سازندگان بازی یعنی Guard Crush و Lizard Cube مجموعه‌ای از حرکات جدید را به بازی اضافه کرده‌اند تا گیم‌پلی بازی با تکامل محسوسی همراه شود. تنها پنج دقیقه پس از تجربه آن متوجه خواهید شد با یک اثر بازسازی رو به رو نیستید.

مجموعه حرکات معمولی یعنی پرش، حمله و حرکات ویژه در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته اکنون حرکات ویژه بخشی از نوار سلامتی شما را استفاده می‌کند. با این حال اگر انجام حرکات ویژه خود را با چند کمبو معمولی ادامه دهید و ضربه‌ای از دشمنان دریافت نکنید میزان سلامتی شما بازخواهد گشت. اگرچه تغییر کوچکی بوده اما هوشمندانه به نظر می‌رسد. نوع دیگری از حرکات ویژه هم در بازی وجود داشته که البته میزانی از نوار سلامتی شما کم نمی‌کند اما سرعت آن کمتر از مورد قبلی اشاره شده است.

در بازی Streets of Rage 4 این قابلیت را خواهید داشت تا دشمنان را به سمت یکدیگر پرت کرده و یا با معلق نگه داشتن آن‌ها در هوا، ضربات بیشتری به آن‌ها وارد کنید. به عنوان مثال شخصیت Axel می‌تواند دشمنی را در هوا نگه داشته و سپس شخصیت Blaze با مشت مرگبار خود، دشمن را رهسپار نیستی کند. موسیقی نیز هم‌چنان در بازی وجود دارد. شما باید صفحه را از وجود دشمنان پاک کرده، از موانع عبور کرده و به مرحله و لوکیشن بعدی می‌روید. با این حال توجه داشته باشید امکان صدمه زدن به یارهای خودی نیز در بازی وجود دارد.

از دیگر اطلاعات منتشر شده از گیم‌پلی بازی Streets of Rage 4 باید به این نکته اشاره کرده که دیگر خبری از خارج شدن شخصیت‌ها در هنگام مبارزه از صفحه نیست. در عناوین قدیمی برخی اوقات شخصیت‌ها در لبه تصویر قرار می‌گرفتند و از میدان دید خارج می‌شدند اما خوش‌بختانه سازندگان عادت‌های بد قدیمی خود را کنار گذاشته و دیگر خبری از این مورد در Streets of Rage 4 نخواهد بود. تاکنون تنها دو شخصیت Axel و Blaze در بازی معرفی شده اما انتظار می‌رود شخصیت‌‎های بیشتری به عنوان بازگردند. با این حال هیچ‌گونه جزئیاتی در خصوص وجود قابلیت Co op، بازگشت ساندترک‌های اورجینال، پلتفرم‌های مقصد بازی، و یا تاریخ انتشار آن اعلام نشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − چهار =